poniedziałek, 19 listopada 2012

No to startuję ...

A więc jest, dołączyłam do blogerskiej społeczności i założyłam go, mojego pierwszego bloga. Czy starczy mi czasu i cierpliwości? Nie wiem, zobaczymy :-)
Jak już sam tytuł mówi, wszystko co robię, robię na razie wieczorami. Bycie mamą dwóch małych i kochanych szkrabów na wiele więcej nie pozwala.
Na razie moją największą pasją, świeżo odkrytą, jest maszyna. Kochany Singerek od mamy. Mam go od paru miesięcy, więc moje hoobby jest na razie młode i mocno jeszcze niedoświadczone, ale sprawiające naprawdę dużo frajdy. Mam też słuszne korzenie, krawcowe w dwóch pokoleniach wstecz, więc chyba nie może się nie udać :-).
W każdym razie będę się tu chwalić i żalić, prezentować i raportować, a chętnych zapraszam do oglądania i czytania :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz