niedziela, 21 kwietnia 2013

Sztruksowe spodnie

W końcu wiosna. Słońce świeci, jest cieplutko, wszystko się zieleni, aż chce się żyć :-) i szyć :-).
Czekał już od dłuższego czasu projekt spodni dla córci. Kiedyś byłyśmy razem w sklepie i córcia wypatrzyła sobie śliczny sztruksowy materiał wyszywany kwiatkami i cekinkami. Od razu wiedziałam, że będą to spodnie, ale jakoś nie złożyło się z tym szyciem.
Wczoraj postanowiłam zająć się tematem, poszłam spać dopiero o drugiej nad ranem, ale szczęśliwa, bo udało mi się je skończyć.
To w sumie pierwsze wyjściowe wdzianko dla moich dzieci, i jak dla mnie to trochę skomplikowane, bo kieszenie chciałam żeby były, a wcześniej tego nie robiłam, bo wzorek musi się jakoś układać, więc trzeba było wszystko sensownie na materiale rozmieścić. Wciąż jeszcze szycie to dla mnie mozolna praca, ale fajna.
Spodnie się udały, pasują i właściwie nie wymagały żadnych poprawek. pomimo starań, kieszenie trochę szwankują, chyba za duże je zrobiłam i jak córcia się rusza, to widać białą podszewkę, której użyłam do środa, ale poza tym większych uwag nie mam :-).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz